A keresőoptimalizálás alapjai

Mi is az a keresőoptimalizálás?

Manapság az összes (na jó majdnem összes) webmester arra törekszik, hogy minél több látogatót vonzzon egy-egy oldalára, aminek egyik módja a keresőoptimalizálás.

A keresőoptimalizálás nem más, mint a keresőmarketing egyik eszköze, a célja az oldal keresőkben való pozíciójának befolyásolása bizonyos (a lehető oldalunkhoz köthető legtöbb) kulcsszavakra. A keresőmarketinggel profi szinten művelő szakembereket SEO Expert vagy keresőmarketing szakértőnek nevezik.

Néhány fontosabb szempont

  • jó téma
  • meta tagek és title
  • külső hivatkozások
  • hasonló témájú (konkurens) oldalak fejlődésének nyomon követése
  • kulcsszavak
  • domain név
  • folyamatos frissítés
  • folyamatos felügyelet (pl. Google Analytics)
  • a domain életkora, megbízhatósága

Mikor lehet sikeres a SEO? Erre szubjektív a válasz. Mindenki maga dönti el, hogy mikor beszél sikeres SEO-ról. Szerintem általánosságban mindenki egy-egy jó kulcsszóra a TOP 10-ben szeretne benne lenni!

“Minden kezdet nehéz, kitartással minden elérthető.”