Mi is az a keresőoptimalizálás?
Manapság az összes (na jó majdnem összes) webmester arra törekszik, hogy minél több látogatót vonzzon egy-egy oldalára, aminek egyik módja a keresőoptimalizálás.
A keresőoptimalizálás nem más, mint a keresőmarketing egyik eszköze, a célja az oldal keresőkben való pozíciójának befolyásolása bizonyos (a lehető oldalunkhoz köthető legtöbb) kulcsszavakra. A keresőmarketinggel profi szinten művelő szakembereket SEO Expert vagy keresőmarketing szakértőnek nevezik.
Néhány fontosabb szempont
- jó téma
- meta tagek és title
- külső hivatkozások
- hasonló témájú (konkurens) oldalak fejlődésének nyomon követése
- kulcsszavak
- domain név
- folyamatos frissítés
- folyamatos felügyelet (pl. Google Analytics)
- a domain életkora, megbízhatósága
Mikor lehet sikeres a SEO? Erre szubjektív a válasz. Mindenki maga dönti el, hogy mikor beszél sikeres SEO-ról. Szerintem általánosságban mindenki egy-egy jó kulcsszóra a TOP 10-ben szeretne benne lenni!
“Minden kezdet nehéz, kitartással minden elérthető.”